Nieuws november

Nieuw!

De nieuwe website van de Oecumenische Basisgemeente Apeldoorn is in de lucht! Er is hard gewerkt, door webmaster Wim Welling en door ontwerpster Angelique Verheij. Data, foto’s, teksten kregen een plaats in een nieuw ontworpen webomgeving. Vanaf nu kunt u hier terecht voor de data van vieringen en basisvergaderingen, voor het laatste nieuws over de activiteiten van de Groene Hoed, voor teksten uit de vieringen. Op de homepage vindt u het laatste nieuws over de Basisgemeente.

Gedachtenis

In de viering van zondag 3 november werden, naast de viering ‘Ruimte voor liefde’ de overleden leden van onze Basisgemeente herdacht. Wij doen dat elk jaar en noemen daarbij de namen van alle mensen die in de jaren dat wij bestaan zijn gestorven. Voor ieder wordt een kaars aangestoken. Dat is altijd weer een prachtig en ontroerend ritueel. De namen roepen onmiddellijk herinneringen op, aan wie zij waren. Hun inzet voor onze gemeente, hun kwaliteiten, hun eigenaardigheden.

Zolang hun namen in ons midden worden genoemd, zijn zij niet vergeten.