Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Nieuws november

Nieuw! De nieuwe website van de Oecumenische Basisgemeente Apeldoorn is in de lucht! Er is hard gewerkt, door webmaster Wim Welling en door ontwerpster Angelique Verheij. Data, foto’s, teksten kregen een plaats in een nieuw ontworpen webomgeving. Vanaf nu kunt u hier terecht voor de data van vieringen en basisvergaderingen, voor het laatste nieuws over de activiteiten van de Groene Hoed, voor teksten uit de vieringen. Op de homepage vindt u het laatste nieuws over de ...

Evensong – Stichting Nieuw Sion

Op zondagavond 24 november 2019 is er een viering in de kloosterkerk met aandacht voor een engelenexpositie die deze dag sluit. Ook zal er een Iconenwijding plaatsvinden. Muzikale medewerking wordt verleend door het koor van de Oecumenische Basisgemeente uit Apeldoorn. Voorganger: Peter Dullaert. Zie verder: nieuwsion.nl Plaats: Vulikerweg 6, 7431PJ Diepenveen Tijd: 19.30 uur Kosten: na afloop collecte ter bestrijding van onkosten

Onze website is vernieuwd!

Zie hier onze nieuwe website! Met deze website zijn we technisch weer helemaal bij de tijd. We hopen ook dat de site een beter beeld geeft van wat wij als oecumenische basis gemeente willen zijn.